Skip to content
- CONSULTANȚĂ ÎN MANAGEMENT
- evaluarea mediului economico-social
- întocmirea analizei SWOT
- realizarea planului strategic de acţiuni
- elaborarea unui plan de gestionare şi identificare a resurselor financiare
- prioritizarea acţiunilor
- asistenţă tehnică specializată pentru planul de afaceri
- ELABORARE PROIECT / PLAN DE AFACERI
- identificarea surselor de finanţare accesibile
- verificarea îndeplinirii criteriilor de eligibilitate
- stabilirea ideii de proiect şi a planului de afaceri
- realizarea şi pregătirea documentaţiei pentru depunere
- verificarea şi depunerea documentaţiei de finanţare
- asistenţă tehnică specializată / servisare client
- OFERTA CONSULTANTA ACHIZITII
- Pentru autorităţi publice:
- Inregistrare / Recuperare / Reinnoire certificat digital – SEAP
- Verificare / Actualizare PAAP
- Instruire utilizare noi functionalitati SEAP
- Elaborare Strategie de contractare
- Consultarea pietei
- Estimarea valorii achizitiei publice si alegerea modalitatii de atribuire
- Intocmire documentatie de atribuire (inclusiv note justificative)
- Suport la incarcarea documentatie in SEAP
- Asistenta completare DUAE
- Operarea in continutul documentatiei de atribuire a observatiilor si modificarilor dispuse de catre ANAP (daca este cazul)
- Suport in vederea raspunderii la solicitari de clarificari / notificare prealabila, etc
- Punerea la dispozitie de experti cooptati in vederea evaluarii ofertelor depuse
- Participarea la sedintele de evaluare
- Asistenta acordata AC (autoritatii contractante) in vederea solicitarii de clarificari adresate ofertantilor
- Sprijin oferit AC in vederea raspunderii la notificare prealabila / contestatie
- Asistenta oferita AC in instanta pentru plangere / recurs, etc
- Asistenta in aplicarea solutiilor dispuse de catre CNSC / instanta in ceea ce priveste procedura de achizitie publica
- Analiza procedurii de atribuire
- Informarea AC privind modificarile legislative, la nivel national si / sau la nivel european
- Consultanta de specialitate, formularea de raspunsuri / puncte de vedere si intreprinderea de demersuri pentru si in numele beneficiarului, in conditii de celeritate la orice solicitari ale Autoritatii Contractante care privesc materia achizitiilor publice
- Pentru operatori economici:
- consultanță pentru înregistrarea în SICAP
- asistenţă la întocmirea documentaţiei solicitate pentru participarea la proceduri de achiziţie publică
- asistenţă la elaborarea ofertei tehnice şi financiare conform cerinţelor autorităţilor contractante
- asigurarea consultanţei şi elaborarea documentaţiilor pentru depunerea eventualelor contestaţii
Privacy & Cookies Policy