Servicii

  • CONSULTANȚĂ ÎN MANAGEMENT
    • evaluarea mediului economico-social
    • întocmirea analizei SWOT
    • realizarea planului strategic de acţiuni
    • elaborarea unui plan de gestionare şi identificare a resurselor financiare
    • prioritizarea acţiunilor
    • asistenţă tehnică specializată pentru planul de afaceri
  • ELABORARE PROIECT / PLAN DE AFACERI
    • identificarea surselor de finanţare accesibile
    • verificarea îndeplinirii criteriilor de eligibilitate
    • stabilirea ideii de proiect şi a planului de afaceri
    • realizarea şi pregătirea documentaţiei pentru depunere
    • verificarea şi depunerea documentaţiei de finanţare
    • asistenţă tehnică specializată / servisare client
  • OFERTA CONSULTANTA ACHIZITII
    • Pentru autorităţi publice:
      • Inregistrare / Recuperare / Reinnoire certificat digital – SEAP
      • Verificare / Actualizare PAAP
      • Instruire utilizare noi functionalitati SEAP
      • Elaborare Strategie de contractare
      • Consultarea pietei
      • Estimarea valorii achizitiei publice si alegerea modalitatii de atribuire
      • Intocmire documentatie de atribuire (inclusiv note justificative)
      • Suport la incarcarea documentatie in SEAP
      • Asistenta completare DUAE
      • Operarea in continutul documentatiei de  atribuire a observatiilor si modificarilor dispuse de catre ANAP (daca este cazul)
      • Suport in vederea raspunderii la solicitari de clarificari / notificare prealabila, etc
      • Punerea la dispozitie de experti cooptati in vederea evaluarii ofertelor depuse
      • Participarea la sedintele de evaluare
      • Asistenta acordata AC (autoritatii contractante)  in vederea solicitarii de clarificari adresate ofertantilor
      • Sprijin oferit AC in vederea raspunderii la notificare prealabila / contestatie
      • Asistenta oferita AC in instanta pentru plangere / recurs, etc
      • Asistenta in aplicarea solutiilor dispuse de catre CNSC / instanta in ceea ce priveste procedura de achizitie publica
      • Analiza procedurii de atribuire
      • Informarea AC privind modificarile legislative, la nivel national si / sau la nivel european
      • Consultanta de specialitate, formularea de raspunsuri / puncte de vedere si intreprinderea de demersuri pentru si in numele beneficiarului, in conditii de celeritate la orice solicitari ale Autoritatii Contractante care privesc materia achizitiilor publice
    • Pentru operatori economici:
      • consultanță pentru înregistrarea în SICAP
      • asistenţă la întocmirea documentaţiei solicitate pentru participarea la proceduri de achiziţie publică
      • asistenţă la elaborarea ofertei tehnice şi financiare conform cerinţelor autorităţilor contractante
      • asigurarea consultanţei şi elaborarea documentaţiilor pentru depunerea  eventualelor contestaţii